GARANTIE SI RETUR

Garantie


Produsele comercializate de Mircea Seminee SRL beneficiaza de garantie legala de conformitate.

Garantia se acorda conform certificatului de garantie, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate in certificatul de garantie separat.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre Vanzator (pentru produsele ce se incadreaza in garantia producatorului. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

RETUR

Documentele necesare pentru acordarea garantiei


La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

  • certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
  • produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
  • documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
  • descrierea detaliata a defectului produsului
  • Datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, nu putem asigura service-ul gratuit.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.

Garantia nu acopera

  • cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
  • orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
  • intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
  • defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
  • garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
  • garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului

Pentru a beneficia de garantie

  • produsele care vor fi expediate sau aduse la service, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon)si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
  • Produsele vor fi insotite de certificatul de garantie in original, actul fiscal (factura sau bonul)poate fi si copie
  • Dupa repararea produsului veti fi contactat pentru a-l ridica sau expedia prin curier
  • piesele schimbate nu se inapoiaza

Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie

  • produsele care vor fi expediate sau aduse la service, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon)si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
  • Dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si se cere acceptul sau pentru eventualele cheltuieli.
  • In situatia in care, clientul nu este de acord cu pretul, el trebuie sa plateasca taxa de constatare … lei
  • Piesele de schimb inlocuite, se inapoiaza clientului.

Conditii de ambalare pentru produsele trimise  prin curier

  • produsele achizitionate se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine.
  • pe colet trebuie mentionat: In atentia Departamentului Service
  • in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta
  • in colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de o copie a actului fiscal.


Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.

Litigii

Pentru orice conflict aparut intre Mircea Seminee S.R.L. si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul Mircea Seminee S.R.L.

NOTA de Informare privind protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal


Pentru ca experienta dvs. pe site-ul www.accesorii-semineu.ro sa fie completa si pentru a face posibila expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie sa fiti de acord ca SC Mircea Seminee S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele inscrise conform cerintelor Legii nr. 677/2001 si ale Legii nr. 506/2004 .
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice SC Mircea Seminee SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este de a trimite corespondenta, de a onora comenzile si de a realiza statistici proprii.
Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare onorarii comenzii. Refuzul dvs. determina imposibilitatea plasarii pe acest site a comenzii dvs. si prelucrarii ei.
Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: Serviciul Comercial si Serviciul Marketing – Baze de Date din cadrul firmei SC Mircea Seminee SRL. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul nostru din strada Campului nr.2, Oras Rasnov, Judet Brasov. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Datele dumneavoastra nu vor fi transferate în alta tara.

Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil.